„A jövő frekvenciáján” című idei két napos konferencián viták, előadások, interjúk, esettanulmányok, vélemény ütköztetések, best practice-ek, kerekasztal-beszélgetések formájában igyekeznek a szervezők minél több olyan módszert, technológiát, high-tech megoldást bemutatni, amelyek jó eséllyel mozdíthatják ki a piacot, vállalkozásokat a komfortzónájukból. Gondolkodjon előre a jövő ipari-, kereskedelmi-, és marketing megoldásain. Hogyan lehet a termékfejlesztésekkel, innovációkkal, modern értékesítési technikákkal leginkább megnyerni, a fogyasztókat, növelni lojalitásukat, és hatékonyan növelni a márkák forgalmát? Ízelítő a témákból:

  • Megállt az idő? Ismerjük meg a fogyasztói viselkedés jelenét és jövőjét, alakítsuk ehhez a marketinget.
  • Kereskedelem 4.0. Az ipari forradalom nem csak a gyáraknál zajlik, a technológia átalakítja az üzletünket.
  • Kategóriateremtők. Márkák és termékek, amelyek alapjaiban írtak át fogyasztói igényeket.

Időpont: 2020. 05. 13-14.

Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel (3394 Egerszalók, Forrás u. 6.)

További infók és jelentkezés: https://fmcgtop.hu/